Kultura 2023-04-19
1

AMC planuje uruchomienie nowego pakietu z reklamami

„Lucky Hank”, AMC „Lucky Hank”, AMC

AMC ogłosiło plany uruchomienia tańszej, wspieranej reklamami wersji swojej usługi streamingowej AMC+.

AMC podąża śladami takich platform jak Disney+ i Netflix, wprowadzając tańszy pakiet usług. Szczegóły cen nie zostały jeszcze ujawnione.

„To wielki moment dla AMC Networks i naszych partnerów reklamowych, ponieważ nie tylko tworzy w pełni reklamowy ekosystem dystrybucji, ale także pozwala reklamodawcom kupować nasze programy, gatunki i franczyzy w znacznie bardziej wszechstronny sposób” powiedział Kim Kelleher, dyrektor handlowy AMC Networks. „Dzięki naszym nowym treściom, które są dostępne w AMC+, partnerzy mogą wyjść poza pojedyncze programy, a nawet seriale i zdecydować się na posiadanie całych gatunków i franczyz oraz kierowanie wiadomości do docelowych odbiorców bez względu na wszystko, co oglądają lub gdzie. Nigdy wcześniej nie byliśmy w stanie zaoferować tak szerokiego, a jednocześnie wysoce ukierunkowanego zasięgu w tak skuteczny i kompleksowy sposób”.

Ukierunkowane usługi przesyłania strumieniowego Shudder, IFC Films Unlimited i Sundance Now, które są dostępne za pośrednictwem pakietu AMC+ (w przeciwieństwie do kupowania ich osobno), również zostaną uwzględnione w pakiecie z reklamami.

Nie jest jasne, kiedy znane będą szczegóły cenowe oferty.

Autor: MM

Więcej informacji: AMC, AMC+, AMC Networks

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas