Telewizja 2013-10-31
5

„Jaka to melodia?” najchętniej oglądanym teleturniejem w Polsce

Stare studio Stare studio "Jaka to melodia?", fot. I. Sobieszczuk/TVP

W jesiennej ramówce wśród teleturniejów największą popularnością cieszy emitowana od lat „Jaka to melodia?” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
 

W okresie od 2 września do 29 października br. wśród polskich teleturniejów najwięcej widzów gromadziła „Jaka to melodia?”, emitowana na antenie TVP1 w dni powszednie o godz. 17.25 oraz w niedziele o 18.20.

Średnia oglądalność programu Roberta Janowskiego w tym okresie wyniosła 2,32 mln widzów, co przełożyło się na 22,92 proc. udziału w rynku wśród wszystkich oglądających telewizję - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> „W11” najpopularniejszym serialem paradokumentalnym

Drugie miejsce zajmuje emitowana w TVP2 w weekendy o 14.00 „Familiada”, której średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 1,86 mln osób (21,56 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się „Jeden z dziesięciu” (1,77 mln widzów; 14,42 proc. udziału), który pokazywany jest od poniedziałku do piątku o godz. 18.50 także na antenie Dwójki.

Natomiast ostatnie miejsce należy do „Postaw na milion” (emisja soboty o 19.05 również w TVP2; 1,45 mln widzów; 11,63 proc. udziału).

Zobacz tabelę


Wśród widzów z grupy komercyjnej pozycja lidera także należy do teleturnieju „Jaka to melodia?”, która gromadzi tutaj 490 tys. widzów, a jej udział wynosi 13,27 proc. Drugie miejsce zajmuje „Familiada” (416 tys. widzów; 12,15 proc. udziału), a trzecie - „Jeden z dziesięciu” (365 tys.; 8,20 proc.).

Zobacz tabelę


W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności polskich teleturniejów w okresie od 2 września do 29 października 2013 roku.

 

Autor: mk

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas