Telewizja2009-04-14
0

'Jaka to melodia?' wciąż dystansuje konkurencję

Teleturniej 'Jaka to melodia?', emitowany przez TVP1, wciąż cieszysię dużym zainteresowaniem widzów. Średnia widownia programu międzystyczniem a 8 kwietnia wyniosła 4,48 mln widzów, w analogicznymokresie przed rokiem format śledziło 4,31 mln osób.

Teleturniej zapewnia TVP1 średnio 32,04 proc. udziału w rynku (wanalogicznym okresie przed rokiem 34,27 proc.) - wynika z danychAGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. W grupie 16-49udziały wynoszą 25,83 proc. (w analogicznym okresie przed rokiem28,53 proc.).

jakatomelodia1

jakatomelodia2

TVP1 jest w czasie emisji "Jaka to melodia?" liderem rynku.Druga pozycja przypada TVN z 16,78 proc. udziału i 2,33 mln widzów("Brzydula"), zaś trzecia telewizji Polsat nadającej "Pierwsząmiłość" (16,04 proc. udziału i 2,23 mln widzów)

jakatomelodiakonkurencja

Program najchętniej oglądają kobiety, osoby powyżej 45 rokużycia, mieszkańcy wsi oraz małych miast. Dzięki emisji programuJedynka odnotowała od początku roku wpływy cennikowe na poziomie12,6 mln złotych.

jakatomelodiaprofil

Autor:ks

Więcej informacji:Jaka to melodia?

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas