Prezentujemy styczniowe zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce w dwunastu kategoriach.
Jak już informowaliśmy serwis Google.pl utrzymał pozycję lidera na polskim rynku internetowym, mimo spadku ilości użytkowników - wynika z najnowszych, styczniowych danych badania Megapanel PBI/Gemius.
W porównaniu ze statystykami z grudnia 2006 liczba użytkowników wyszukiwarki Google zmniejszyła się o prawie 500 tys. osób.
Niespodzianką jest obecność w czołowej dwudziestce portalu społecznościowego Pino, który po trzech miesiącach od uruchomienia znalazł się na 12 miejscu wśród najpopularniejszych witryn w Polsce. (więcej - pełne top-20 serwisów)
Kto liderem w dwunastu kategoriach tematycznych m.in. biznes, turystyka czy informacja? Oto najnowsze dane badania Megapanel PBI/Gemius za styczeń 2007.
INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA
Zobacz tabelę20Pino.pl-serwisy stowarzyszone-osobie.pl 211 499 1 144 726 1,61%
Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2007, agregat autoryzowany przez Gemius SA
Liczebność próby: N= 19 534. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
Zestaw kategorii tematycznych został ustalony i zaakceptowany przez Radę Badania Megapanel PBI/Gemius.