PR2005-11-16
0

'Jakość, standardy i efektywność w polskim PR'

Za tydzień trzeci Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów PR.

W czwartek, 24 listopada 2005 w hotelu Radisson SAS w Warszawie spotkają się teoretycy i praktycy Public Relations, eksperci z zakresu komunikacji, przedstawiciele mediów i biznesu. Swój udział potwierdziło ponad 150 osób.

W przedpołudniowej sesji plenarnej udział wezmą między innymi:
" John Saunders - nowy prezydent International Communications Consultancy Organization (ICCO), dyrektor regionalny Fleishman-Hillard na Europę kontynentalną i Irlandię
" Paul Holmes - wydawca prestiżowego The Holmes Report, organizator konkursu Sabre Awards
" Nigel Middlemiss - practice director Echo Research Group, który zaprezentuje narzędzia mierzenia efektywności działań PR

W części warsztatowej zaproszeni specjaliści dyskutować będą o aspektach funkcjonowania branży Public Relations oraz o zagadnieniach istotnych dla środowiska mediów, biznesu i polityki.

Na temat roli mediów w Polsce, w warsztacie pt. "Zarabianie czy informowanie?", rozmawiać będą m.in. Grzegorz Miecugow i Grzegorz Lindenberg.
Dyskusję o znaczeniu PR w kampanii politycznej podejmą: Jerzy Ciszewski, Mariusz Janicki i Maciej Grabowski.
W warsztacie "Czarny PR - granice przekazywania negatywnych informacji" udział wezmą eksperci branży PR: Piotr Czarnowski, prof. Jerzy Olędzki i Marek Wróbel oraz radcy prawni z kancelarii Salans: Magdalena Karpińska i Wojciech Kozłowski.

Kongres zakończy uroczysta gala, podczas której zostaną ogłoszone wyniki konkursu "Złote Spinacze 2005". W tym roku do konkursu, który odbywa się pod patronatem Pulsu Biznesu, zgłoszono rekordową liczbę 56 projektów. Do drugiego etapu zakwalifikowano 26 prac. Nad przebiegiem konkursu czuwa firma audytorska KPMG. 

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas