Prasa2013-07-30
0

Jakub Kleszcz na czele biura reklamy i promocji w kmh media group

Jakub Kleszcz został dyrektorem biura reklamy i promocji w kmh media group. Poprzednio pełnił w nim funkcję specjalisty.

Jako szef biura reklamy i promocji w kmh media group Jakub Kleszcz kieruje zespołem zajmującym się reklamą i prmocją pięciu magazynów drukowanych („kmh”, „GT”, „Autostrada”, „Bukovina”, „Dom Inteligentny”) oraz należących do firmy serwisów internetowych.

Z kolei Łukasz Roguski będzie teraz odpowiadał za dział internetowy biura reklamy i promocji kmh media group. Roguski pracuje w nim od lutego br. (więcej na ten temat).

Autor:tw

Więcej informacji:Jakub Kleszcz, kmh media group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas