Prasa 2021-08-19
2

Jakub Piechowiak prezesem Blue Whale Press

(fot. materiały prasowe) (fot. materiały prasowe)

Dotychczasowy wiceprezes zarządu wydawnictwa internetowego Blue Whale Press Jakub Piechowiak od sierpnia kieruje firmą. Zastąpił na stanowisku prezesa Annę Tworek-Skrzyszowską.

Piechowiak odpowiada za optymalizację modelu biznesowego wydawnictwa oraz dalszy rozwój autorskiej sieci reklamowej. Tworek-Skrzyszowska jest obecnie członkinią zarządu ds. operacyjnych Grupy iCEA, w ramach której działa Blue Whale Press.

„Jako wiceprezes miałem możliwość przyglądać się z bliska rozwojowi Blue Whale Press, które w przeciągu jedynie 12 miesięcy stało się platformą, gdzie przedsiębiorcy z branży e-commerce mogą skutecznie pozycjonować się i budować wizerunek swojego brandu. Utrzymanie dotychczasowego zaufania, jakim obdarzyli nas klienci, a także dalsze budowanie Blue Whale Press będzie motorem wszelkich podejmowanych przeze mnie decyzji na tym nowym, odpowiedzialnym stanowisku” – mówi cytowany w komunikacie Jakub Piechowiak

„Wspólnie z Jakubem Piechowiakiem miałam przyjemność rozwijać Blue Whale Press. Był to niezwykle intensywny czas, który przyniósł bardzo dobre efekty - w tym momencie działamy na ponad 100 portalach tematycznych, a nasz zespół redaktorów każdego miesiąca tworzy ponad 2000 artykułów wysokiej jakości. Doświadczenie Jakuba Piechowiaka daje mi pewność, że pokieruje wydawnictwem, w pełni wykorzystując jego stale rosnący potencjał” – zapewnia Anna Tworek-Skrzyszowska.

W ramach Blue Whale Press działa już 100 serwisów

Piechowiak od 2015 roku związany jest z holdingiem Digital Now!, w skład którego wchodzi Grupa iCEA i Blue Whale Press. W 2018 roku objął stanowisko kierownika działu content marketingu i copywritingu Grupy iCEA. Od 2019 roku jest prezesem zarządu spółki Copy Copy sp. z o.o., a od 2021 roku był wiceprezesem Blue Whale Press.

Czytaj też: Digital Now inwestuje 2 mln zł w w wydawnictwo Blue Whale Press

Blue Whale Press to wydawca tematycznych serwisów informacyjnych i autorską siecią reklamową dla branży e-commerce. Powstał w lipcu ub. r., w jego ramach działa 100 serwisów, związanych m.in. z tematyką sportu, urody, mody, rodziny, domu, ogrodu, motoryzacji, technologii, hobby czy podróży. Tworzy je zespół liczący ponad 80 specjalistów z branży dziennikarskiej oraz reklamowej.

Autor: jsx

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas