Reklama2015-09-02
1

Jakub Sagan: z K2 do 180heartbeats + Jung v. Matt

Jakub SaganJakub Sagan

Jakub Sagan zaczął pracę jako associate creative director w agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v. Matt. Poprzednio był związany z K2, a wcześniej m.in. z The Digitals, Young & Rubicam Poland.

W 180heartbeats + Jung v. Matt Jakub Sagan wraz z Bartłomiejem Walczukiem utworzy team associate creative directorów pracujących dla Nike. - Od początku istnienia 180heartbeats koncentrujemy się na tworzeniu silnego działu kreacji i niestandardowej komunikacji dla naszych klientów. Kompetencje i doświadczenie Kuby idealnie wpisują  się w nasze motto - kreowania ekscytacji marką - uzasadnia zatrudnienie Sagana Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w agencji.

Przez ostatnie półtora roku Jakub Sagan pracował jako deputy creative director w K2. Kierował kilkuosobowym zespołem pracującym głównie dla IKEA, PGE i Heinekena. Zespół ten przygotował m.in. internetowy cykl spotów IKEA „Czy jest na to Metod?”, ambientową akcji dla PGE „Energetyczne przystanki” i kampanię serialu „The Walking Dead” połączoną z promowaniem dawstwa organów.

Wcześniej przez prawie pięć lat pracował jako senior copywriter w The Digitals, m.in. przy kampaniach „Ekipa w komplecie” dla Warki i „Nekrolog” dla Komendy Głównej Policji. Karierę w branży reklamowej zaczął w Young & Rubicam Poland, gdzie współtworzył reklamy m.in. piwa Perła, Plusa i wody Żywiec Zdrój oraz akcję dla Amnesty International.

Przygotowywane przez niego kampanie zdobyły 18 nagród i wyróżnień w polskich oraz zagranicznych konkursach reklamowych.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas