Reklama2017-11-14
1

„Dorzucimy się do Twoich rachunków...” w kampanii platformy MAM (wideo)

Na outdoorze, w radiu, internecie i social media trwa kampania promująca platformę do płacenia rachunków MAM, która oferuje zewnętrzne źródło do ich opłacania. Akcję przygotował dział marketingu spółki New Media Ventures (twórcy MAM) we współpracy z firmami Blue 449, OP1 - Outpost One Entertainment i JJ Communications.

MAM to platforma fintech do płacenia rachunków konsumentów, zapewniająca zewnętrzne źródło do ich opłacania. Korzystający z niej użytkownicy przeznaczają część kwot na opłacenie rachunków z własnej kieszeni, a pozostała kwota pochodzi ze środków naliczanych przy okazji dokonywanych przez nich zakupów za pośrednictwem platformy. Platforma jest dostępna pod adresem jamam.pl.

Kampania potrwa do końca br. W listopadzie obejmuje ona billboardy średnio- i wielkoformatowe w wybranych miastach (Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot i Wrocław), które zostały zakupione od dostawców powierzchni (Ströer, Cityboard Media, Braughman Media Group).

Do 15 grudnia w 9 stacjach radiowych i ich regionalnych oddziałach (m.in. Radio Eska, RMF Maxx, RMF Classic, Radio dla Ciebie, Radio Gdańsk, Radio Kraków) będzie można usłyszeć cztery rodzaje spotów reklamowych dotyczących platformy.

Z kolei w internecie przez najbliższe tygodnie będzie można napotkać różne formy reklamy internetowej dotyczące platformy, zachęcające do rejestracji w MAM. Będą to m.in. linki sponsorowane, boksy i banery reklamowe, działania w ramach Google Display Network, targetowanie behawioralne, kontekstowe, tematyczne, hybrydowe i na wybrane serwisy, reklama display (RTB), czy reklama w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube).

Ponadto kampania jest wspierana aktywnościami w obszarze public relations oraz działaniami z influencerami.

Za strategię i poszczególne kreacje wykorzystywane w całej kampanii odpowiada dział marketingu spółki twórcy platformy MAM - New Media Ventures. Za wszystkie działania reklamowe w internecie odpowiada agencja Blue 449 wchodząca w skład Publicis Media. Spot „MAM to po mamie, MAM to po tacie” został zrealizowany przez OP1 – Outpost One Entertainment, a działania z influencerami prowadzi agencja JJ Communications.

Autor:km

Więcej informacji:MAM, finanse, rachunki

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas