Prasa2010-08-20
3

James Bond w kolekcji Edipresse

Wydawnictwo Edipresse Polska we współpracy z Imperial CinePix Polska wprowadziło na rynek kolekcję 22 filmów o przygodach Jamesa Bonda z odświeżonym cyfrowo dźwiękiem i obrazem.

Pierwsza płyta DVD kolekcji z filmem “Quantum of Solace” jest w sprzedaży od czwartku w kioskach, salonikach prasowych i Empikach w promocyjnej cenie 19,98 zł. Kolejne tomy serii ukazywać się będą co dwa tygodnie w czwartki w cenie 29,87 zł.

Wprowadzeniu na rynek kolekcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (stacje ogólnopolskie i niszowe), prasie (“Gazeta Wyborcza”), na nośnikach typu outdoor oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Jednocześnie trwa autopromocja w tytułach własnych i serwisach internetowych Edipresse.

Media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia, a za kreację odpowiadał dział kolekcji wydawnictwa.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas