Reklama2015-06-03
5

Jan Cieślar: z Isobar Poland do Grey Group Poland

Jan Cieślar, senior copywriter w Grey Group PolandJan Cieślar, senior copywriter w Grey Group Poland

Jan Cieślar zaczął pracę jako senior copywriter w agencji reklamowej Grey Group Poland. Wcześniej pracował w agencjach Isobar Poland, Ogilvy Interactive i Artegence.

- Janek należy do gatunku ludzi nietuzinkowych, dla których kreatywność to powietrze, którym oddychają. Jest ambitny, pełen pomysłów, nieszablonowy - rekomenduje Cieślara Jakub Korolczuk, executive creative director w Grey Group Poland.

Poprzednio Jan Cieślar przez 3,5 roku pełnił funkcję senior copywritera w Isobar Poland. Wcześniej po pół roku pracował jako copywriter w Ogilvy Interactive i Artegence.

Tworzył projekty dla takich takich klientów jak Procter & Gamble, IBM, Disney, Virgin Mobile, MasterCard, Coca-Cola czy Polskie Radio, brał udział w przygotowywaniu nagradzanych w ostatnich latach kampaniach „Dotknij dźwięku”, „Tatuaże wolności” i „Photos for Life”. Dwa razy został zaliczony przez Young Guns Award do grupy najlepszych na świecie twórców reklamowych w wieku poniżej 30 lat.

Z branżą reklamową jest związany od ponad czterech lat, wcześniej był księdzem w kościele protestanckim.

Autor:tw

Więcej informacji:Grey Group, Jan Cieślar

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas