Reklama2012-03-20
1

Jan Majle: z Change Integrated do Gruppa66 Ogilvy

Z początkiem kwietnia Jan Majle obejmuje funkcję dyrektora kreatywnego agencji Gruppa66 Ogilvy (Ogilvy Group Polska). Wcześniej pracował w Saatchi&Saatchi, Team One i Change Integrated.

Jako dyrektor kreatywny w Gruppa66 Ogilvy Jan Majle będzie zarządzał działem kreacji firmy, nadzorując wszystkie projekty kreatywne, oraz pracował nad jego stałym rozwojem. Ponadto będzie reprezentować agencję w lokalnych i regionalnych konkursach reklamowych.

Poprzednio stanowisko dyrektora kreatywnego Gruppa66 Ogilvy zajmował Robin Weeks, łącząc je z obowiązkami dyrektora kreatywnego Ogilvy Group na region Europy Środkowej i Wschodniej. Obecnie skupi się na tej drugiej funkcji.

Natomiast Jan Majle poprzednio pracował jako senior copywriter w Change Integrated, a wcześniej był związany z Saatchi&Saatchi i Team One. Współtworzył takie projekty jak nagrodzona w Cannes interaktywna reklama telewizyjna Skody „Bagażnik”, viralowa kampania „Yeti w Tatrach” i „filmowy” format kreatywny Plus Mix (dawniej Simplus). Ponadto pracował dla „Dziennika”, Tymbarku, PZ Cussons, Banku Millennium i Play.

Autor:tw

Więcej informacji:Jan Majle, Gruppa66 Ogilvy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas