Reklama2014-04-07
9

Japończyk i Włoch reklamują kabanosy Tarczyński (wideo)

Rozpoczęła się największa w historii kampania reklamowa kabanosów Tarczyński. Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej telewizję, internet, kina i sklepy, odpowiadają firmy Hand Made, Lowe Media, OS3 i Performance Media.

Obecna kampania kabanosów Tarczyński jest kontynuacją ich zeszłorocznej akcji reklamowej, w której Japończyk, Francuz i Włoch przekonywali, że od przysmaków swoich rodzimych kuchni wolą te produkty (przeczytaj więcej i obejrzyj to).

W nowych reklamach Japończyk i Włoch po powrocie z Polski sugestywnie opowiadają o atrybutach kabanosów Tarczyński, wyliczając, że są one doskonale wysuszone, idealnie cienkie i z najlepszego mięsa.

- Zdecydowaliśmy się na kontynuację i dopełnienie historii o kabanosach Tarczyński. Pierwsza komunikacja Tarczyńskiego mówiła: „Nasze kabanosy są zdaniem wielu najlepsze”. Teraz tłumaczymy „Dlaczego są najlepsze” - opisuje Marek Kmiecik, wiceprezes i dyrektor marketingu Tarczyński SA. - Dodatkowo nawołujemy do aspektu społecznego konsumpcji, zachęcając: „Dziel się nimi!” - dodaje.

Obecna akcja reklamowa jest zapowiadana jako największa w historii kabanosów Tarczyński. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), kina, internet (nowa odsłona strony tarczynski.pl, działania w serwisach społecznościowych i blogosferze), prasę handlową oraz materiały BTL w punktach sprzedaży. Potrwa do drugiej połowy maja.

Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media, za działania w internecie odpowiadają agencje OS3 i Performance Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Tarczyński, kabanosy

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas