Reklama2007-11-29
0

Japońskie reklamy samochodów skuteczniejsze od amerykańskich ieuropejskich

Japońscy producenci samochodów docierają ze swoimi reklamami dowiększej liczby odbiorców w USA niż firmy amerykańskie ieuropejskie.

Reklamy japońskich producentów samochodów objęły swoim zasięgiemo 22 procent więcej konsumentów niż amerykańskich oraz o 27 procentwięcej niż europejskich producentów - informuje serwis MarketingCharts, powołując się na badanie firmy Integrated Media MeasurementInc. (IMMI).

IMMI oparła wyniki swojego badania na danych zebranych międzysierpniem a październikiem bieżącego roku od panelistówwyposażonych w telefony komórkowe, za pomocą których przesyłaliliczby telewizyjnych i radiowych spotów reklamowych odnotowanychprzez nich na sześciu amerykańskich rynkach (Nowy Jork, Houston,Denver, Chicago, Los Angeles, Miami).

Liderem pod względem reklam w radiu i telewizji łącznie okazałasię Honda, która wyprzedziła Toyotę, Nissana, Forda, Hyundai orazMercedesa. Najsłabiej wypadły Saab, GMC, Buick oraz Volvo. Z koleibiorąc pod uwagę samą telewizję najlepsza była Mazda, a w radiuBMW.

źródło: Marketing Charts

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas