Reklama2015-04-01
6

Jarosław Gugała i Piotr Kraśko w kampanii „Trzy kolory” (wideo)

Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie rozpoczął główną część kampanii edukacyjnej „Trzy kolory”. Ambasadorami akcji są szefowie najważniejszych telewizyjnych programów informacyjnych: Jarosław Gugała z „Wydarzeń” Polsatu i Piotr Kraśko z „Wiadomości” TVP1.

Główny spot z kampanii „Trzy kolory” pokazuje zderzenie na warszawskiej ulicy samochodu z autobusem spowodowane przez kierowcę pierwszego pojazdu, który starając się przejechać przez skrzyżowanie w ostatnim momencie palenia się żółtego światła sygnalizacji, tak naprawdę wjeżdża, gdy pali się już czerwone. W kolizji cierpią przede wszystkim pasażerowie autobusu, symbolizowani przez pluszowe misie.

Na koniec klipu Jarosław Gugała, dyrektorem informacji i publicystyki w Telewizji Polskiej kierujący m.in. redakcją „Wydarzeń”, przypomina, że w sygnalizacji drogowej są tylko trzy kolory: zielony, żółty i czerwony. Ma to uświadamiać kierowcom, że nie warto wjeżdżać na skrzyżowanie, gdy pali się już żółte światło.

Oprócz tego spotu przygotowano zabawny animowany klip, skierowany do najmłodszych kierowców, jeżdżących np. skuterami. Został w nim wykorzystany głos Piotra Kraśki, redaktora naczelnego „Wiadomości” TVP1.

Trzecim ambasadorem akcji miał być Kamil Durczok, do niedawna redaktor naczelny „Faktów” TVN, jednak zrezygnowano z jego udziału po oskarżeniach o mobbing pod jego adresem w publikacjach tygodnika „Wprost” (więcej na ten temat).

- Nie chcieliśmy robić kolejnej kampanii martyrologicznej, epatującej krwią, ponieważ mamy wrażenie, że odbiorcy uodpornili się już na takie przekazy - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adam Sobieraj, rzecznik prasowy Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie.

Spoty będą emitowane w telewizji (w kanałach z oferty Polsatu), internecie oraz na ekranach w pojazdach komunikacji miejskiej (metrze, autobusach i tramwajach) w Warszawie. Uruchomiono też serwis internetowy 3kolory.waw.pl, a od połowy marca trwa już konkurs wiedzy o zasadach ruchu drogowego realizowany wspólnie z Radiem Kolor. Kampania z różną intensywnością będzie prowadzona do końca br. (przede wszystkim przy okazji kolejnych eventów).

Koncepcję akcji we własnym zakresie przygotował Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie. Realizacją spotów zajął się dom produkcyjny Psycho-Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas