Internet2016-10-15
26

Jarosław Kuźniar: „Onet Rano” podoba się milionom widzów, to nasza duma

Jarosław KuźniarJarosław Kuźniar

- Gdybyśmy poważnie traktowali „ekspertów” Wirtualnemedia.pl powinniśmy dzisiaj zamknąć #OnetRANO, przeprosić szefów, że w nas zainwestowali i oddać Widzom pieniądze za transfer danych kiedy oglądali nasz program. Ale nas na to zwyczajnie nie stać. Po dwóch tygodniach nadawania naszą Widownię liczymy w milionach! I to jest nasza duma!!! - podkreśla Jarosław Kuźniar, gospodarz pasma „Onet Rano” emitowanego od dwóch tygodni na Onet.pl.

W sobotę zamieściliśmy opinie osób z branży internetowej na temat programu „Onet Rano”, porannego pasma na żywo na portalu Onet.pl prowadzonego przez Jarosława Kuźniara. Krytycznie produkcję ocenili m.in. youtuberzy Rafał Masny i Patryk Brzozowski. - Program łączący jakość YouTube’a z roku 2008 z polotem telewizji 2016. Piszczący nieprzyjemny dźwięk, złe oświetlenie i pan Krzysztof na tylnym siedzeniu, którego obecność nie wiem jak skomentować. Możliwe, że to taki „internetowo-telewizyjny" żart... bo nie wiem, czym widoczny operator miałby się tam zajmować. Dobór gości i prowadzącego również mało przemyślany - wyliczył Masny. - Rozumiem, że forma nie zakłada żadnych cięć, relacja jest ciągła i nie mamy do czynienia tylko z wywiadem - ale „przegląd prasy”?! Widać, że to już przesyt, za dużo zadań dla prowadzącego - stwierdził Brzozowski.

Pochlebnie o programie wypowiedzieli się natomiast Artur Kurasiński i dr Tomasz Gackowski. - Program Jarka Kuźniara jest bardzo specyficzny i dopasowany do temperamentu prowadzącego - pomimo porannej godziny Jarek umie pobudzić i doprowadzić widza do sytuacji kiedy ten zaczyna dzień w mało standardowy sposób - ocenił Kurasiński. - „Onet Rano” jest realizowany na dobrym poziomie zarówno jeśli chodzi o konwencję, jak i lekki i swobodny sposób realizowania programu. Wszystko jest dobrze przemyślane, właściwie jest też realizowana mechanika angażowania widzów. Niebagatelną rolę odgrywa tutaj postać Jarosława Kuźniara i zalety jego telewizyjnej osobowości - stwierdził Gackowski.

Kuźniar do krytycznych opinii odniósł się na facebookowym fanpage’u „Onet Rano”. - Gdybyśmy poważnie traktowali „ekspertów” Wirtualnemedia.pl powinniśmy dzisiaj zamknąć #OnetRANO, przeprosić szefów, że w nas zainwestowali i oddać Widzom pieniądze za transfer danych kiedy oglądali nasz program - napisał. - Ale nas na to zwyczajnie nie stać. Po dwóch tygodniach nadawania naszą Widownię liczymy w milionach! Choćbyśmy zrzucili się z redakcją #Wirtualnemedia nie wypłacimy się. I to jest nasza duma!!! - dodał.

Dziennikarz przypomniał podane przez Onet.pl statystyki oglądalności pierwszego odcinka „Onet Rano”: na portalu miał on ponad 850 tys. odtworzeń na żywo, na Faceboku - prawie 100 tys., a na VoD.pl zanotował potem ponad 250 tys. wyświetleń. - Być „medialnym trupem” zlekceważonym przez 1 200 000 osób - bezcenne - skwitował Kuźniar.

Przytoczył też kilka pochlebnych komentarzy internautów o programie, których sporo pojawiło się w ostatnich tygodniach na Facebooku i Twitterze.

„Onet Rano” jest nadawany na żywo od poniedziałku do piątku od godz. 7:55. Każdy odcinek trwa około półtorej godziny, jest podzielony na dwie części. W pierwszej Jarosław Kuźniar jeździ samochodem po Warszawie, rozmawiając z gośćmi siedzącymi obok. Drugą prowadzi w studiu, gdzie omawia wybrane artykuły z prasy oraz rozmawia z gośćmi i publicystami.

Program jest jedną z kilkunastu nowych produkcji wideo, które Onet.pl zaczął emitować we wrześniu.

Na autorskie treści wideo niedawno postawiła też Wyborcza.pl - od połowy września pokazuje kilkanaście własnych programów, trwających zazwyczaj po kilka-kilkanaście minut, do redakcji serwisu dołączyła Dorota Wysocka-Schnepf. Z kolei Interia.pl zaczęła transmitować wywiady Roberta Mazurka i Marcina Zaborskiego z RMF FM, a Wirtualna Polska oprócz nadawanych od roku pasm „#dziejesienazywo” emituje teraz program „WP Rozmowa”.

Według danych z badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały 19,36 mln realnych użytkowników i 2,68 mld odsłon, a sam portal Onet.pl - 16,31 mln użytkowników i 2 mld odsłon.

Autor:tw

KOMENTARZE(26)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas