Internet2020-03-05
6

Jarosław Kuźniar w rozmowach z artystami w ramach kampanii whisky Chivas

Ruszył projekt „Blended Talks” - seria wywiadów przeprowadzanych przez Jarosława Kuźniara m.in. z artystami i z aktorami. To część kampanii whisky Chivas (Wyborowa Pernod Ricard) realizowana we współpracy z Onetem oraz agencją Kuźniar Media.

Jarosław Kuźniar rozmawia z ludźmi sukcesu, a jego rozmówcami są m.in. Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał. Odcinki, w których goście opowiadają o swojej drodze do sukcesu można oglądać specjalnej stronie - Blendedtalks.onet.pl. To projekt nawiązujący do zainaugurowanej w ub.r. kampanii „Success is a blend”.

Goście „Blended Talks” opowiedzą widzom programu jak wyglądała ich droga do sukcesu. Przed Jarosławem Kuźniarem usiądą nie tylko ambasadorzy ubiegłorocznej kampanii lecz także m.in. Martyna Sztaba, zwyciężczyni konkursu Chivas Venture 2018, skierowanego do innowacyjnych, polskich, społecznie odpowiedzialnych start-upów i dziennikarz Witold Szabłowski.

- Mnogość sposobów na zrozumienie pojęcia sukcesu idzie w parze z nieskończoną ilością komponentów, które mogą się na niego składać. Sukces to bowiem nie tylko kwestia zasobności portfela – dla każdego z nas jest on czymś odmiennym. Dlatego właśnie gośćmi „Blended Talks” będą tak wyraziste osobowości, które inspirują nie tylko talentem, ale także determinacją, pasją i empatią- komentuje Beata Maciejczak, brand director kategorii marek prestiżowych w Wyborowa Pernod Ricard.

Za koncept kreatywny oraz produkcję formatu odpowiada agencja Kuźniar Media. Za dobór i pozyskanie gwiazd - Stars4Brands. Obsługę PR projektu realizuje Hill+Knowlton Strategies.

Autor:jk

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas