Prasa2018-03-06
14

Jarosław Machocki za Marcina Kowalczyka dyrektorem pionu komercyjnego w Gremi Media

Jarosław MachockiJarosław Machocki

Jarosław Machocki został dyrektorem pionu komercyjnego w spółce Gremi Media (wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”). Dotychczasowy szef Marcin Kowalczyk będzie dalej prezesem agencji ComPress i członkiem zarządu Kariera.pl.

Jarosławowi Machockiemu będą podlegały wszystkie działy sprzedaży reklamy w Gremi Media. Ze spółką związany jest od 3 lat. Od września 2016 roku kieruje działem reklamy i ogłoszeń, a w kwietniu 2017 roku, wraz z Joanną Żero zaczął kierowanie analityczną strukturą BFPContentLab, która łączy know-how i narzędzia analityczne.

Od 2009 do 2015 roku Machocki był związany z Wydawnictwem Bauer, gdzie m.in. pełnił funkcję dyrektora segmentu pism kobiecych w biurze reklamy.

Marcin Kowalczyk z kolei z Gremi Media związany jest od 10 lat. W czerwcu ub.r. objął nowo utworzoną funkcję dyrektora generalnego ds. komercyjnych, przejmując odpowiedzialność za wszystkie działy sprzedaży reklamy spółki. W lipcu ub.r. został natomiast prezesem agencji ComPress.

- Działy sprzedaży notują dobre wyniki, oferta na 2018 rok jest przemyślana, a budżet od początku roku jest systematycznie realizowany. Zgodnie z naszą strategią rośnie też udział przychodów z działalności cyfrowej w strukturze przychodów spółki. Marcin Kowalczyk wniósł znaczący wkład w reorganizację pionu komercyjnego i wzmocnił jego kompetencje cyfrowe. Wspólnie uzgodniliśmy, że teraz skupi się na nowych projektach, jak choćby na wzmocnieniu spółki ComPress, która przeszła niedawno gruntowną restrukturyzację - mówi Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media.

Jażdżyński został powołany na prezesa spółki w grudniu ub.r., zastępując Dariusza Bąka. Jednym z jego głównych zadań jest przyspieszenie realizacji strategicznych projektów cyfrowych spółki.

Gremi Media wydaje „Rzeczpospolitą”, „Parkiet” i ich serwisy internetowe. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk i ComPress, 49 proc. w spółce prowadzącej serwis Kariera.pl oraz 47 proc. w spółce MMC Conferences, organizującej konferencje biznesowe.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. Gremi Media miała 76,74 mln zł przychodów sprzedażowych (po spadku w skali roku o 1,9 proc.) i 411 tys. zł zysku netto (wobec 8 tys. zł rok wcześniej).

Autor:jk

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas