Telewizja2017-05-17
24

Jarosław Olechowski został wydawcą „Wiadomości” TVP1. Ewa Bugała ma poprowadzić program w TVP Info

Jarosław Olechowski został nowym wydawcą „Wiadomości” TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Potwierdziły się też nasze informacje o odejściu z zespołu tego programu Ewy Bugały - przechodzi do TVP Info, gdzie będzie m.in. wydawcą. Dostanie też swój program.

Jarosław Olechowski to jeden z najbardziej wyrazistych reporterów TVP1. Do zespołu „Wiadomości” dołączył w styczniu 2016 roku, ściągnięty tam przez nową szefową - Marzenę Paczuską. Od 2008 roku Olechowski był reporterem TVP Info. Relacjonował m.in. katastrofę w Smoleńsku w 2010 roku. W przeszłości był dziennikarzem TV Puls i publicystą „Rzeczpospolitej”.

To on był także na sporządzonej ręcznie przez prezesa TVP Jacka Kurskiego liści nagrodzonych premiami dziennikarzy. Miał dostać 10 tys. premii.

Od wtorku, 16 maja, Jarosław Olechowski zyskał nowe kompetencje: będzie wydawcą "Wiadomości". - Jednocześnie jednak będzie też nadal przygotowywał materiały reporterskie do głównego wydania tego programu - informuje nas zespół rzecznika TVP. Sam Olechowski nie chciał w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl komentować zmiany w swojej karierze.

Do zespołu TVP Info dołączyła też Ewa Bugała. - Jest odpowiedzialna za przygotowanie nowego programu, który pojawi się na antenie już w czerwcu. Będzie też jego prowadzącą. Poza tym będzie pełniła funkcję wydawcy dnia w TVP Info - informują Wirtualnemedia.pl pracownicy zespołu prasowego TVP.

Bugała - jedna z twarzy „Wiadomości” - z redakcją tego programu związana była od września 2012 roku (była m.in. asystentką reporterów serwisu). Od 2016 roku, czyli od momentu kiedy szefową „Wiadomości” została Marzena Paczuska, Ewa Bugała zaczęła sama przygotowywać materiały do głównego wydania. Wcześniej pracowała w TVN i TVN24. O jej odejściu z „Wiadomości” napisaliśmy jako pierwsi.

W kwietniu 2017 roku „Wiadomości” oglądało średnio 2,5 mln widzów.

Według sprawozdania przesłanego do jej rady nadzorczej Telewizja Polska w ub.r. zanotowała 180 mln zł straty, jednocześnie zwiększyła się liczba pracowników firmy. W raporcie dla KRRiT spółka podała, że miała 872 mln zł wpływów z reklam (o 5,4 proc. mniej niż rok wcześniej) i 365,5 mln zł z abonamentu radiowo-telewizyjnego (o 9,6 proc. mniej niż w 2015 roku).

Autor:Jacek Kowalski

KOMENTARZE(24)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas