Reklama2012-04-19
3

Jarosław Piwko dyrektorem sprzedaży i marketingu Jet Line

Jarosław Piwko objął w Jet Line nowo utworzone stanowisko dyrektor sprzedaży i marketingu. Wcześniej pracował w Infor Expert i Presspublice.

Jako dyrektor sprzedaży i marketingu Jet Line, Jarosław Piwko wspólnie z zarządem będzie opracowywał i realizował długoterminową strategię sprzedaży i marketingu oferowanych przez firmę nośników reklamy outdoorowej. Jego głównymi zadaniami będą też zwiększenie poziomu sprzedaży rozbudowywanej sieci nośników Motorway 12x4m oraz pozyskanie nowych klientów. Piwko będzie podlegał bezpośrednio zarządowi Jet Line. - Powierzamy Jarkowi nie tylko obowiązki szefa działu handlowego, ale zamierzamy także korzystać z jego wsparcia w zarządzaniu spółką - zapowiada Michał Ciundziewicki, prezes Jet Line.

Poprzednio Jarosław Piwko przez ponad rok kierował biurem reklamy Infor Expert. Wcześniej przez kilkanaście lat współzarządzał działem reklamy w biurze reklamy i ogłoszeń Presspubliki. W branżą reklamy i sprzedaży w mediach pracuje od połowy lat 90.

Autor:tw

Więcej informacji:Jarosław Piwko, Jet Line

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas