Reklama2012-10-29
1

Jazzowa kampania reklamuje jesienno-zimową kolekcję Vistuli (wideo)

W internecie, kinach i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji odzieży Vistula. Zdjęcia na potrzeby akcji, przygotowanej we własnym zakresie przez Vistula Group, wykonał Ryszard Horowitz.

Reklamy jesienno-zimowej kolekcji Vistuli pokazują wnętrze przypominające nowojorskie kluby jazzowe. Ich bohaterem jest mężczyzna przedstawiony jako dojrzały, spełniony i mający własne pasje.

Akcja od 26 października jest prowadzona w kinach (sieci Cinema City i Helios w największych miastach), internecie (m.in. serwis vistula.pl) oraz ponad 70 sklepach Vistuli, gdzie każdy mężczyzna będzie mógł otrzymać kupon uprawniający do 20-procentowego rabatu na zakupy nowej kolekcji Vistuli.

Koncepcję kreatywną kampanii we własnym zakresie przygotowała Vistula Group, fotografie wykonał Ryszard Horowitz, a za koordynację kampanii w kinach odpowiada New Age Media.


 

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas