Reklama2004-03-24
0

Jazzowe Dni Otwarte w salonach Suzuki

Kampania reklamowa "Grand Vitara 4x4 - najlepszy kwartet w mieście"

Realizowana w marcu kampania reklamowa "Grand Vitara 4x4 - najlepszy kwartet w mieście" przygotowana przez agencję reklamową Wizard ma niepowtarzalną kontynuację. Dzięki organizowanym w najbliższy weekend (26-28.03.2004) Dniom Otwartym będzie możliwość spotkania się z Grand Vitarą w cztery oczy - w dodatku w niezwykłej atmosferze.

Kiedy wzrok przykuwać będzie elegancka i dopracowana w każdym szczególe Grand Vitara, o uszy zadbają znani polscy muzycy jazzowi.

Mając na uwadze, iż grupa docelowa Grand Vitary to osoby o wysokich wymaganiach i wyrafinowanym guście agencja Wizard wraz z Suzuki z okazji Dni Otwartych przygotowała coś specjalnego. Akcja zakrojona na szeroką skalę (obejmująca dealerów z całej Polski) z pewnością przyciągnie do salonów potencjalnych nabywców Grand Vitary a także miłośników "dobrego grania".

W Warszawie wystąpią między innymi takie znakomitości jak Mariusz "Fazi" Mielczarek oraz "Baron & Jonkisz Quartet" w pozostałych miastach będzie można usłyszeć znanych w środowisku jazzowym instrumentalistów, wśród nich "Kwartet Janusza Konefała". W imprezie weźmie udział łącznie ponad 80 muzyków. Dzięki temu hasło "Grand Vitara 4x4 - najlepszy kwartet w mieście" nabierze nowego brzmienia.

Kampania promująca Dni Otwarte obejmie prasę ogólnopolską (Gazeta Wyborcza), 15 dzienników regionalnych oraz rozgłośnię radiową RMF FM, a wspomagać ją będą materiały BTL dystrybuowane na terenie 17 miast, w których swe salony mają autoryzowani dealerzy Suzuki.

Za koncepcję oraz stronę kreacyjną Jazzowych Dni Otwartych odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa Wizard, zakup i planowanie mediów przeprowadził dom mediowy PanMedia Western.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas