Telewizja2014-01-22
13

„Jeden na jeden” Bogdana Rymanowskiego hitem TVN24

Bogdan Rymanowski, fot. TVN24Bogdan Rymanowski, fot. TVN24

Obecny sezon porannego programu Bogdana Rymanowskiego „Jeden na jeden” ogląda 284 tys. osób, o 70 tys. więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie jego emisji zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi kanałami newsowymi.

Widownia audycji „Jeden na jeden” w okresie od 2 września 2013 roku do 20 stycznia 2014 roku wyniosła 284 tys. widzów. Przełożyło się to na 11,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 9,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Magazyn na antenie TVN24 można oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 7.30.

Najpopularniejszym wydaniem programu „Jeden na jeden” w analizowanym okresie było to z udziałem Piotra Dudy, wyemitowane 17 września ub.r. Obejrzało je 390 tys. osób. Drugie miejsce - z oglądalnością na poziomie 381 tys. widzów - zajął odcinek z 28 października ub.r., w którym gościł Michał Boni.

Zobacz tabelę


W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. magazyn zyskał około 70 tys. widzów. Wówczas (w okresie od 3 września 2012 roku do 21 stycznia 2013 roku) audycję oglądało 216 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 9,03 proc. oraz 6,65 proc. udziału.

W paśmie nadawania programu TVN24 zdecydowanie wygrywa walkę o widza z Polsatem News, który notuje wtedy 3,20 proc. udziału. Stacja ta emituje wówczas poranny magazyn „Nowy dzień z Polsat News”. Z kolei wynik trzeciej w zestawieniu TVP Info to 2,20 proc. („Serwis TVP Info”, „Pogoda” i „Poranek TVP Info”). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Zobacz tabelę


„Jeden na jeden” to autorski publicystyczny program Bogdana Rymanowskiego. W każdym odcinku gości jeden polityk lub inny bohater aktualnych wydarzeń.

Autor:mk

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas