Telewizja2015-07-14
11

„Jeden na jeden” Bogdana Rymanowskiego hitem TVN24. 11 proc. udziału w rynku

Bogdan Rymanowski, fot. TVN24Bogdan Rymanowski, fot. TVN24

W sezonie 2014/2015 poranny program Bogdana Rymanowskiego „Jeden na jeden” oglądało 318 tys. widzów. TVN24 w czasie jego emisji zdecydowanie wygrał walkę o widza z innymi stacjami newsowymi.

Widownia audycji „Jeden na jeden” w okresie od 1 września 2014 roku do 10 lipca 2015 roku wyniosła 318 tys. widzów. Przełożyło się to na 10,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 8,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Magazyn na antenie TVN24 można było oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 7.30.

W analizowanym okresie najpopularniejsze wydanie programu „Jeden na jeden” wyemitowane zostało 25 maja br., dzień po II turze wyborów prezydenckich. Obejrzało je 522 tys. osób. Wówczas gościem Bogdana Rymanowskiego był Joachim Brudziński - poseł PiS i członek sztabu Andrzeja Dudy.

Trzy topowe wydania magazynu „Jeden na jeden”

Zobacz tabelę

TVN24 w paśmie nadawania programu wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym w segmencie kanałów informacyjnych. Drugie miejsce zajęło TVP Info, które notowało wtedy 7,41 proc. udziału. Stacja ta nadawała wówczas pasmo „Poranek TVP Info”, w tym serwis informacyjny. Z kolei wynik trzeciego w zestawieniu Polsatu News to 2,91 proc. (blok „Nowy dzień”). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

„Jeden na jeden” to autorski publicystyczny program Bogdana Rymanowskiego. Jego nowe odcinki widzowie TVN24 zobaczą po wakacjach.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas