Telewizja2012-07-18
8

„Jeden na jeden” Rymanowskiego ma 220 tys. widzów i wygrywa z konkurencją

Poranne rozmowy Bogdana Rymanowskiego „Jeden na jeden” w TVN24 oglądało średnio 218 tys. widzów, co pozwoliło kanałowi wygrać z TVP Info i Polsatem News.

Od 13 lutego do 13 lipca br. „Jeden na jeden”, poranne rozmowy Bogdana Rymanowskiego w TVN24, oglądało przeciętnie 218 tys. osób, zapewniając kanałowi 8,74 proc. udziału w grupie 4+ i 6,64 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. Wywiady są nadawane w dni powszednie o 7:30, a trwają ok 10 minut.

Rok wcześniej TVN24 miał w tym paśmie ok. 10 tys. widzów mniej oraz minimalnie większy udział w grupie 4+, a nieznacznie mniejszy w grupie 16-49.

Podczas emisji „Jednego na jednego” TVN24 oglądało 14 tys. więcej niż TVP Info nadające wtedy serwis informacyjny. Również Polsat News emituje o tej porze serwis z wiadomościami.

Pięć najpopularniejszych z porannych rozmów Rymanowskiego miało od 305 do 352 tys. widzów. Najwięcej osób obejrzało pierwszy wywiad, z 13 lutego, natomiast ok. 20 tys. widzów miała niedawna rozmowa z Jackiem Kurskim, pokazana 6 lipca.


Porównanie oglądalności „Jednego na jednego” do pasma przed rokiem

Zobacz tabelę


Pięć topowych odcinków programu

Zobacz tabelę


Oglądalność konkurencji w czasie nadawania magazynu

Zobacz tabelę

Autor:tw

Więcej informacji:Jeden na jeden, Bogdan Rymanowski

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas