Telewizja2014-04-14
29

„Jeden z dziesięciu” stracił widzów. Tadeusz Sznuk lepszy od Agaty Młynarskiej

Teleturniej „Jeden z dziesięciu” w wiosennej ramówce TVP2 ogląda o 500 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Prowadzony przez Tadeusza Sznuka program daje Dwójce trzecie miejsce w rynku, notuje ona jednak lepsze wyniki niż siostrzana Jedynka.

Premierowe odcinki programu “Jeden z dziesięciu” oglądać można w TVP2 od poniedziałku do środy o 18.50 od 25 lutego br. Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność odcinków teleturnieju nadanych do 9 kwietnia br. wyniosła 1,6 mln widzów, co przełożyło się na 11,46 proc. udziału w grupie 4+ i 6,91 proc. w  grupie 16-49.

Dotychczas najwięcej widzów w najnowszym sezonie zgromadził odcinek nadany 12 marca br. Przyciągnął on przed ekrany 2,04 mln osób. To jedyne wydanie programu, które przekroczyło 2-milionową widownię.

Widownia topowych odcinków „Jednego z dziesięciu”

Zobacz tabelę

Wiosną tego roku „Jeden z dziesięciu” ma mniej widzów niż w analogicznym okresie ub.r. Wówczas program gromadził 2,09 mln oglądających przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,80 proc. i 8,71 proc.

W czasie emisji teleturnieju TVP2 zajmuje trzecie miejsce w rynku. Liderem wówczas jest TVN, nadający końcówkę „Szpitala” i „Faktów”, co daje mu 26,70 proc. udziału. Druga pozycja należy do Polsatu, emitującego „Wydarzenia” (20,56 proc.). Gorzej od TVP2 wypada TVP1 („Świat się kręci” ; 11,46 proc.).  Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.

Oglądalność teleturnieju na tle konkurencji

Zobacz tabelę

„Jeden z dziesięciu” nadawany jest w TVP2 od 1994 roku. Teleturniej oparty jest na brytyjskim formacie „Fifteen to one”. Od początku istnienia programu jego gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(29)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas