Radio2006-11-13
0

"Jedynka" i "Trójka" tracą udział w rynku

Pod nowym kierownictwem dwie największe stacje Polskiego Radia tracą udział w rynku. Liderem radio RMF FM.

W okresie sierpień-październik 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego właśnie badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC.
 
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,8 proc. - w stosunku do poprzednio badania (lipiec-wrzesień 2006) oznacza wzrost o 0,8 punkty proc..

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,3 proc. udziałem w rynku  (poprzednio 18,6 proc.).

Na trzecim znalazł się Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,1 proc. (spadek o 0,6 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 5,8 proc. (spadek o 0,4 punktu proc.).

Przypomnijmy, że w lipcu nowym szefem "Jedynki" został Marcin Wolski a "Trójki" Krzysztof Skoroński.

  Zobacz tabelę>Grupa AD.POINT [11]1,70%2,60%1,50%2,30%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, sierpień - październik 2006; próba: 22 921.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas