Radio2022-02-15
13

Radiowa Jedynka z nowym konkursem. Do wygrania są odbiorniki DAB+ oraz samochód

"Jedyna taka loteria" to nowy konkurs Programu Pierwszego Polskiego Radia. By wziąć w nim udział, słuchacze muszą wysłać SMS. Nagrodą główną jest samochód osobowy. Do wygrania są też radia DAB+ oraz miniwieże.

W poniedziałek, 14 lutego radiowa Jedynka rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do "Jedynej takiej loterii". To nowa zabawa na antenie Programu Pierwszego Polskiego Radia.

Aby wziąć udział w loterii, trzeba wysłać do stacji SMS na numer 72862 (koszt: 2,46 zł z VAT). W treść wiadomości należy wpisać słowo "JEDYNKA" oraz podać swoje imię i nazwę miejscowości. Jak informuje rozgłośnia, prawidłowo zgłoszony SMS bierze udział w trzech losowaniach: nagród dziennych (do wygrania radio DAB+), tygodniowych (miniwieża) oraz nagrody głównej (samochód). Każdy uczestnik może wziąć udział w loterii dowolną liczbę razy. Zgłoszenia są przyjmowane do 13 marca.

Informację o laureacie nagrody dziennej będzie można usłyszeć w "Sygnałach dnia" (godz. 6-9), tygodniowej w poniedziałkowym "Ekspresie Jedynki" (godz. 15-18), a nagrody głównej, ostatniej nagrody dziennej oraz ostatniej tygodniowej - w audycji specjalnej, która rozpocznie się w Jedynce w poniedziałek, 14 marca po godz. 9.

Loteria jest przeznaczona dla osób, które ukończyły 18 lat.

Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne będą w Internecie (m.in. w social mediach), telewizji i Polskim Radiu. Mechanizm loterii i kreację przygotowała agencja Unique One, a za zakup mediów i kampanię reklamową odpowiada Polskie Radio.

Słuchalność Jedynki poniżej 5 proc.

W 2020 r. Polskie Radio osiągnęło wzrost przychodów o 9,45 proc. do 346,99 mln zł. Wpływy marketingowe skurczyły się o 33 proc., za to środki z abonamentu RTV i rekompensaty wzrosły o 27 proc., stanowiąc już 80,5 proc. budżetu nadawcy. Natomiast koszty zwiększyły się o 0,4 proc. do 326,6 mln zł.

Z badania Radio Track wynika, że w okresie od listopada 2021 r. do stycznia 2022 r. Jedynka miała 4,9 proc. proc. udziału w rynku słuchalności.

Autor:ram

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas