Reklama2011-02-22
1

Jeep na 70-lecie: Kiedy samochód staje się legendą? (wideo)

Pod hasłem „Kiedy samochód staje się legendą?” trwa wizerunkowa kampania reklamowa Jeep Icon. Akcję na zlecenie Fiata Auto Poland przygotowały firmy Leo Burnett i Maxus.

Wizerunkowa kampania samochodów Jeep jest prowadzona w związku z 70-leciem tej marki. Akcja pod hasłem „Kiedy samochód staje się legendą?” podkreśla wyjątkowość historii tych aut.

Kampania – zaplanowana do końca lutego – obejmuje telewizję (stacje z grupy TVN i TVP, kanały tematyczne z oferty At Media, Discovery i Polsat Media) oraz internet (przede wszystkim serwisy premium o tematyce biznesowej).





Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett (kreacja) oraz dom mediowy Maxus (planowanie i zakup mediów).

Autor:tw

Więcej informacji:Jeep, Jeep Icon

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas