Kultura2023-05-25
1

Rosalie reklamuje festiwalową kolekcję Jenny Fairy

Ruszyła kampania reklamująca nową kolekcję marki obuwia i torebek Jenny Fairy (należącej do grupy CCC). Występuje w niej piosenkarka i kompozytorka Rosalie.

Nowa, kapsułowa kolekcja Jenny Fairy została przygotowana z myślą o letnim sezonie festiwali muzycznych. Obejmuje przede wszystkim kowbojki i mini torebki.

Twarzą kampanii jest piosenkarka i kompozytorka Rosalie. Działania reklamowe Jenny Fairy obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Wiosną br. w kampanii Jenny Fairy wystąpiła modelka Emily Ratajkowski.

 

Według wstępnych danych grupa CCC w zeszłym kwartale finansowym, od lutego od kwietnia br. przy wzroście przychodów o 10 proc. do 2,06 mld zł osiągnęła 89 mln zł zysku EBITDA i 57 mln zł straty operacyjnej. Sieć HalfPrice podwoiła sprzedaż i liczy już 101 sklepów stacjonarnych, natomiast wpływy eobuwia zwiększyły się tylko o 4 proc.

Autor:tw

Więcej informacji:Jenny Fairy, CCC, Rosalie

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas