Reklama2008-08-22
0

Jerry Seinfeld w nowej kampanii reklamowej Microsoftu za 300 mlnUSD

Microsoft uruchamia nową - wartą 300 milionów dolarów - kampanięreklamową, której główną gwiazdą będzie amerykański satyryktelewizyjny i aktor kabaretowy Jerry Seinfeld.

Seinfeld pojawi się w reklamach koncernu z Redmond, za któreotrzyma 10 milionów dolarów, razem z założycielem i prezesem firmyBillem Gatesem - informuje serwis WSJ.com.

Celem rozpoczynającej się 4 września kampanii jest odejście odwizerunku Microsoftu jako nudnej marki, a także uspokojeniekonsumentów zaniepokojonych doniesieniami, że Windows Vista niejest godnym zaufania systemem operacyjnym.

Seinfeld stosunkowo rzadko wspiera marki swoim nazwiskiem. Jakdotąd u boku postaci Supermana wziął udział w kampanii promującejkarty American Express, a także pojawił się w jednej reklamie firmyApple.

W swojej kampanii, którą przygotowała agencja Crispin Porter +Bogusky, Microsoft nie będzie polegał tylko na poparciu gwiazdshowbiznesu (obok Seinfelda mają w niej pojawić się również ChrisRock i Will Ferrell). Ma ona uwzględniać również reklamy z udziałemgrupy studentów twierdzących po wypróbowaniu wersji Windowsanazwanej Mojave, że nie lubią Visty. Na końcu spotu dowiadują sięoni, że tak naprawdę korzystali właśnie z Visty.

źródło: WSJ.com

Autor:km

Więcej informacji:Jerry Seinfeld, Microsoft

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas