Reklama2005-11-28
0

Jerzy Dudek reklamuje Warkę

Ruszyła kampania reklamowej piwa marki Warka (Grupy Żywiec) z Jerzym Dudkiem w roli głównej.

Kampania, która miała swoją premierę w ubiegłym tygodniu, realizowana jest równolegle w telewizji ogólnopolskiej i na nośnikach reklamy zewnętrznej na Śląsku.

Grupa Żywiec nie zdradza czasu trwania kampanii, budżetu oraz wartości kontraktu z Dudkiem.

Jak wyjaśnia Eliza Panek, PR manager Grupy Żywiec SA, wybór padł na Dudka, gdyż  jest obecnie najbardziej znanym Ślązakiem, a firma chce zwiększyć sprzedaż w tym regionie.

Planowaniem i zakupem telewizji zajmuje się Zenithmedia, a za outdoor odpowiada Media Concept. Autorem kampanii jest agencja Just.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas