Prasa2018-09-05
10

Jerzy Janczak na czele dystrybucji w Marquard Media Polska

Jerzy JanczakJerzy Janczak

Funkcję dyrektora dystrybucji w wydawnictwie Marquard Media Polska objął Jerzy Janczak. Wcześniej pracował m.in. w Burda International Polska, Ruchu i Marquard Sport Media.

Janczak odpowiada za zarządzanie obszarem dystrybucji oraz promocji. Oprócz współpracy z dystrybutorami zajmuje się optymalizowaniem procedur w zakresie dystrybucji we współpracy z redakcjami, działem sprzedaży, eventów oraz marketingu.

Poprzednio dyrektorem dystrybucji w Marquard Media Polska była Elżbieta Gers. Obecnie odchodzi z wydawnictwa, nie poinformowano o jej planach zawodowych.

Jerzy Janczak w latach 2014-2017 był szefem dystrybucji w Burda International Polska, a przedtem pełnił taką funkcję w G+J Polska. Z Burdą rozstał się jesienią ub.r., jego obowiązki przejął Mariusz Ryznar.

Wcześniej pracował m.in. jako członek zarządu ds. kolportażu i logistyki w Ruchu oraz jako prezes i dyrektor generalny Marquard Sport Media (w latach 2001-2004).

Od 2011 roku Jerzy Janczak jest prezesem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, był też przez dwie kadencje członkiem zarządu Izby Wydawców Prasy.

W ub.r. Marquard Media Polska zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 22,5 proc. do 38,5 mln zł oraz 10,58 mln zł straty netto (wobec 8,15 mln zł straty netto rok wcześniej).

Firma wydaje polskie edycje magazynów „Harpers Bazaar”, „Esquire”, „Cosmopolitan”, „Joy”, „Playboy”, „CKM” „Shape” i „Hot Moda” (dwa ostatnie niebawem znikną z rynku).

Autor:tw

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas