Reklama2014-10-28
0

Jerzy Janowicz w kampanii „Pomyśl UNIQA”

Jerzy JanowiczJerzy Janowicz

Firma ubezpieczeniowa UNIQA prowadzi międzynarodową wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Pomyśl UNIQA”. W Polsce akcja zacznie się w listopadzie, a jej bohaterem będzie tenisista Jerzy Janowicz.

Główny przekaz kampanii UNIQA brzmi: „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw”. Najważniejszym elementem akcji jest spot pokazujący ludzi mających odwagę, niepoddajacych się przeciwnościom i ograniczeniom oraz podejmujących niekiedy ryzyko, aby osiągnąć większą radość życia.

Kampania zaczęła się w maju w Austrii, a ogółem obejmuje 16 krajów europejskich, w których działa UNIQA.

 

W Polsce akcja ruszy w listopadzie, a do spotu zostaną dodane sceny z tenisistą Jerzym Janowiczem, który od lutego br. jest ambasadorem reklamowym UNIQA Polska (więcej na ten temat).

- W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu i działania, które doprowadzi do tego, że odnajdą radość w życiu. Chcemy przekonać do przełamywania barier, przekraczania własnych granic, mierzenia się z problemami - opisuje Katarzyna Ostrowska, dyrektor departamentu marketingu i PR w UNIQA Polska.

Akcja będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie (m.in. w serwisie pomysl.uniqa.pl).

Międzynarodową kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Springer & Jacoby, a adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Ambasada. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:UNIQA, Jerzy Janowicz, ubezpieczenie

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas