Reklama 2012-01-18
0

Jerzy Kępiński i Mateusz Masłowski (Jerz von Matt) w The Chimney Pot

Jerzy Kępiński i Mateusz Masłowski objęli stanowiska creative directors w The Chimney Pot. Będą odpowiedzialni za produkt kreatywny domu postprodukcyjnego  oraz za wsparcie dla klientów (reżyseria animacji, nadzór kreatywny).

Team znany jako Jerz von Matt (JVM) jest obecny w branży reklamowej od 2003 roku - wcześniej jako kreacja w S&F Warszawa/Berlin, Touchpoint/DDB, Grey, Y&R, a następnie w roli dyrektorów kreatywnych w Ogilvy Interactive i Wunderman/Y&R.

Pierwsze efekty współpracy JvM z The Chimney Pot zaowocowały produkcją dla Stadionu Narodowego oraz spotem reklamowym „Serce i Rozum” dla Telekomunikacji Polskiej.

Autor: km

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas