Telewizja2009-03-31
0

Jerzy Kryszak w kiosku nie przyciąga zbyt wielu widzów

Program satyryczny "Uważaj na kioskarza", który TVP 2 nadaje wsobotnie popołudnia, ma mniej widzów niż emitowane w tym samymczasie propozycje TVP 1 i TVN-u, choć wygrywa z Polsatem. Audycjaobniżyła także widownię Dwójki w swoim paśmie emisji w porównaniudo marca ub.r.

Cztery pierwsze odcinki programu "Uważaj na kioskarza" obejrzałow TVP 2 średnio 1,26 mln osób przy udziale w rynku na poziomie12,19 proc. w grupie 4+ i w 11,36 proc. w grupie 16-49 - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. Dla porównania, w analogicznym okresie 2008 rokuw tym samym paśmie (soboty 16.25 - 16.50) Dwójka miała nieco więcejwidzów - przyciągała bowiem 1,44 mln osób przy udziale w rynkuwynoszącym odpowiednio 15,49 proc. i 12,82 proc.

W czasie emisji satyrycznego programu TVP 2 zajmuje trzeciąpozycję w rynku telewizyjnym. Największa widownię ma wtedy TVP 1,która nadaje w tym paśmie głównie "Modę na sukces" i transmisje zzawodów w skokach narciarskich - ogląda je 2,94 mln widzów. Nadrugim miejscu plasuje się TVN ("Brzydula"; 1,86 mln). Gorzej odDwójki radzi sobie natomiast Polsat ("Gra wstępna"; 1,17 mln).

Z analizy profilu widowni "Uważaj na kioskarza" wynika, żeprogram oglądają najchętniej kobiety, widzowie po 45. roku życiaoraz mieszkańcy wsi i małych miast.

Oglądalność "Uważaj na kioskarza" odcinek poodcinku

Zobacz tabelę

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu

Zobacz tabelę

Profil widowni "Uważaj na kioskarza"

Zobacz tabelę

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas