Telewizja 2002-09-11
0

Jesień pod znakiem "Kropka"

Wspólna akcja TVN i "Super Expressu"

Już niebawem w "Super Expressie" pojawi się "Kropek" - stworek o kosmicznym rodowodzie, który będzie główną postacią dużej kampanii marketingowej integrującej "Super Express", telewizję TVN oraz innych partnerów.

Przedsięwzięcie z udziałem "Kropka" będzie prawdopodobnie największą zintegrowaną kampanią marketingową ze zrealizowanych dotychczas w Polsce.

Akcja skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców miast - szczególnie do młodych rodzin. Zabawa w "Kropka" ma ich przyciągnąć do oglądania wybranych programów TVN, czytania "Super Expressu" oraz korzystania z usług i produktów pozostałych partnerów.

Zachętą do uczestnictwa będą atrakcyjne nagrody, między innymi zagraniczne wycieczki i samochody. Kluczową rolę w promocji odegra specjalny, zaawansowany technologicznie krążek - naklejka, o nazwie "Kropek", który jest niezbędny do wzięcia udziału w zabawie.

Warunkiem uaktywnienia "Kropka" będzie naświetlenie go specjalnym sygnałem nadawanym przy wybranych programach TVN.

"Super Express" jako wyłączny partner prasowy kampanii będzie prezentował czytelnikom szczegóły przedsięwzięcia i zasady gry, przedstawiał zwycięzców i informował o programach telewizyjnych, w trakcie których możliwe będzie naświetlenie "Kropka". Dziennik będzie też jednym z dystrybutorów "Kropków".

"Super Express" uczestnicząc w kampanii liczy na zainteresowanie nowych grup czytelniczych oraz wzmocnienie wizerunku jako gazety nowoczesnej, innowacyjnej i pro-rodzinnej.

Autor:

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas