Reklama2008-10-09
0

Jesienne kampanie Touchpoints Media Group

Specjalizująca się w reklamie wewnętrznej agencja Touchpoints MediaGroup (dawniej Polonia Indoor Advertising) realizuje kampanie dlamiędzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC oraz dla BawariaMotors Polska.

Celem pierwszej akcji jest poinformowanie o organizowanych przezAIESEC Dniach Kariery 2008, czyli największych targach pracy,praktyk i stażu w Polsce, w których co roku udział bierze około 50tys. studentów oraz ponad 150 firm.

W kampanii, która potrwa od 1 października do 30 listopada br.,wykorzystywane są nośniki typu ADBoard (format A3), zlokalizowane wklubach i pubach studenckich w Warszawie oraz Wrocławiu. Kreację wewłasnym zakresie przygotował klient.

Druga kampania, której celem jest wzmocnienie marki, realizowanajest dla BMW Mini (Bawaria Motors Polska). Grupą docelową akcji,która potrwa od 1 października do 31 listopada br., są młodzi,aktywni i zamożni ludzie, którzy lubią oryginalne rzeczy.

W kampanii wykorzystywane są nośniki typu ADMirror (naklejki nalustrach) oraz ADBanner (rollupy) zlokalizowane w najmodniejszychwarszawskich fitness klubach oraz kinach. Kreację zostałaprzygotowana we własnym zakresie przez klienta.

Kampania marki MINI to pierwsza kampania BMW na nośnikachTouchpoints Media Group. Z kolei dla AIESEC agencja pracowała już wprzeszłości.

Autor:pp

Więcej informacji:Touchpoints Media Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas