Reklama2017-05-18
9

„Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” w akcji przeciw przemocy domowej wobec mniejszości seksualnych

Stowarzyszenie Lambda Warszawa rozpoczęło kampanię społeczną pod hasłem „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” zwracającą uwagę na przemoc domową wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych. Kreację kampanii przygotowała agencja K2.

Kampania jest oparta na plakatach z przykładami przemocy psychicznej stosowanej wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych w domu, najczęściej przez osoby z rodziny. Reklamy zachęcają, żeby w takich sytuacjach zgłosić się po pomoc - telefonicznie lub poprzez stronę internetową Jeslitoslyszysz.pl.

Akcja jest skierowana zarówno do osób poszkodowanych, jak też świadków i sprawców jakieś przemocy domowej.

Działania rozpoczęto 17 maja, w Międzynarodowym Dniu przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii. Obejmują reklamy outdoorowe w Warszawie, aktywności w social media, serwis Jeslitoslyszysz.pl i materiały BTL.

Za kreację kampanii i aktywności w internecie odpowiada agencja K2.

Akcję organizuje Stowarzyszenie Lambda Warszawa, wsparcie finansowe zapewniły władze Warszawy, a patronami honorowymi są Rzecznik Praw Obywatelskich i Rzecznik Praw Dziecka.



Autor:tw

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas