Reklama2007-06-20
0

'Jest Crunchips jest impreza'

Od 11 czerwca w stacjach telewizyjnych w ramach kampanii 'Jest Crunchips jest impreza' emitowany jest najnowszy 15-sekundowy spot promujący chipsy Crunchips o smaku świeżej cebulki.

Filmy wyemituje: Polsat, TVN, TVN7, TV4, Viva, MTV i VH1.

Kampania „Jest Crunchips jest impreza”, podobnie jak zeszłoroczne „Emotikony”, podkreśla imprezowy wizerunek marki Crunchips. W filmach wykorzystano prosty zabieg formalny pojawiania się i znikania paczki Crunchipsów w różnych sytuacjach. Przekaz: „jest Crunchips, jest impreza”, będący od zeszłego roku także claimem marki, wywołuje bardzo ciekawe efekty i na pewno rozbawi każdego.

Spoty do kampanii przygotowała agencja reklamowa Just. To kontynuacja rozpoczętej w zeszłym roku współpracy marketera z agencją.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas