Prasa2011-09-06
6

Jest już zerowe wydanie “Bloomberg Businessweek Polska” (foto)

Ukazał się zerowy numer pisma “Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group). Wydanie będzie dystrybuowane wśród uczestników Forum Ekonomicznego w Krynicy, które rusza 7 września br.

Numer wysłany zostanie również do osób, które zarejestrowały się w bazie BBWP. Wydanie jest personalizowane, co oznacza, że zdecydowana większość odbiorców otrzyma magazyn ze swoim nazwiskiem na okładce, a niektórzy- również ze swoim zdjęciem. Nakładu wydania wynosi 50 tys. egz. Numer liczy 68 stron, na których można znaleźć m.in. analizę tego, dlaczego inwestycja Solorza w Polkomtela może nie wypalić czy zestaw recept na kryzys w USA.


Jak już informowaliśmy, pierwszy numer “Bloomberg Businessweek Polska” trafi do sprzedaży 19 września br. Zostanie również wysłany do osób, które zamówiły numer przedpremierowy oraz do tych wszystkich, którzy zarejestrują się na platformie BBWP.


“Bloomberg Businessweek Polska” ma liczyć 68 stron i kosztować między 5 a 10 zł. Początkowo magazyn ukazywać się będzie jako dwutygodnik. Redaktorem naczelnym tytułu został Michał Kobosko.

Autor:pp

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas