Reklama2014-04-23
0

„Jestem mamą, tatą. Nie rehabilitantką i terapeutą” - o pracę dla rodziców niepełnosprawnych dzieci

Ruszyła kampania społeczna promująca równe szanse na rynku pracy dla rodziców dzieci niepełnosprawnych. Akcję organizują fundacje Imago i Instytut Rozwoju Regionalnego, a przygotowała agencja Insignia.

Kampania pod hasłami „Jestem mamą. Nie rehabilitantką” i „Jestem tatą. Nie terapeutą” podkreśla, że rodzice niepełnosprawnych dzieci powinni mieć takie same szanse na zatrudnienie jak pozostali rodzice i opiekunowie. Akcja zwraca też uwagę, że bez systemu wsparcia na rynku pracy w rodzinach z niepełnosprawnymi osobami pojawia się problem wykluczenia społecznego: dziedziczenie bierności zawodowej i roszczeniowa postawa.


W ramach kampanii uruchomiono serwis pomocdlarodzicow.pl, w którym rodzice dzieci niepełnosprawnych mogą skontaktować się z konsultantami i ekspertami, a także pobrać przydatne materiały (np. informator i wzory pism). Ponadto działania - w formie plakatów, broszurek i ulotek - są prowadzone w szpitalach dziecięcych, poradniach, ośrodkach rehabilitacyjnych, ośrodkach pomocy społecznej i biurach organizacji wspierających rodziców. Akcja obejmuje również billboardy i citylighty.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Insignia. Akcja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas