Reklama 2012-05-10
0

„Jestem Nikon” w reklamach CoolPix S3300 i S6300 (wideo)

Firma Nikon Polska rozpoczęła kampanię reklamową aparatów fotograficznych CoolPix S3300 i CoolPix S6300. Akcję pod hasłem „Jestem Nikon” przygotowały agencja Jung von Matt/Spree i dom mediowy Maxus.

Kampania aparatów Nikon CoolPix S3300 i CoolPix S6300 pokazuje, że mogą one towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. W reklamach wykorzystywane są wariacje głównego hasła „Jestem Nikon”, nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i sytuacji, w których się znajdują. Celem działań oprócz promocji serii CoolPix jest wzmocnienie świadomości firmy Nikon jako producenta wysokiej klasy sprzętu fotograficznego.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca sierpnia - obejmie telewizję (największe stacje i kanały tematyczne), prasę (pisma ogólnotematyczne) oraz internet. Kreację przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Autor: tw

Więcej informacji: Nikon, aparat fotograficzny

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas