Radio2013-11-22
0

„Jesteś na miejscu” - Paweł Huelle reklamuje Dwójkę (wideo)

Ruszyła druga odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej radiowej Dwójki pod hasłem „Jesteś na miejscu”. Akcja z udziałem pisarza Pawła Huelle jest prowadzona w telewizji.

W kampanii Dwójki pisarz Paweł Huelle przekonuje, że dzięki tej rozgłośni można być wszędzie tam, gdzie rozgrywają się najważniejsze wydarzenia kulturalne na świecie, m.in. w salach koncertowych, teatralnych i operowych. Celem akcji jest przyciągnięcie do stacji nowych słuchaczy w wieku 25-45 lat, zainteresowanych szeroko pojętą kulturą.

Pierwszy etap kampanii był prowadzony wiosną br. - także z udziałem Agaty Kuleszy, Andrzeja Chyry i Pawła Mykietyna. Dwójka zyskała wtedy nową oprawę graficzną (zobacz szczegóły).

Obecna odsłona akcji zaczęła się 19 listopada i potrwa do końca miesiąca. Obejmuje kanały TVP1, TVP2, TVP Kultura, TVP HD, TVP Seriale i TVP Polonia. Kreację kampanii przygotowało studio graficzne Temperówka, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się Agencja Promocji Polskiego Radia.

Od sierpnia do października br. Dwójka miała 0,4 proc. udziału w rynku radiowym (według badania Radio Track - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:tw

Więcej informacji:Polskie Radio, Dwójka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas