Reklama2014-01-03
11

„Jesteś w sieci? Wpadnij” - ZUS reklamuje się internautom (wideo)

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zaczął w telewizji i radiu kampanię reklamującą jego internetową Platformę Usług Elektronicznych. Akcję, której budżet wynosi 4,5 mln zł, ZUS przygotował wspólnie z agencją Paralotna.

Kampania ZUS-u jest prowadzona od początku br. pod hasłem „Jesteś w sieci? Wpadnij do ZUS”. Akcja zachęca do odwiedzenia, uruchomionej niedawno przez Zakład, Platformy Usług Elektronicznych, na której pracownicy mogą sprawdzić, czy pracodawcy przelewają ich składki i zgłosili ich do ubezpieczenia zdrowotnego oraz ile w sumie środków jest zgromadzonych na koncie, natomiast pracodawcy mogą opłacać składki swoich pracowników. Niedługo właśnie poprzez tę platformę będzie można zdecydować, czy w ramach II filaru wybiera się ZUS czy OFE.

>>> ZUS reklamuje się w telewizji za unijne pieniądze (komentarze)


Bohaterami reklam są internauci z różnych grup wiekowych i społecznych (zarówno pracownicy, jak i pracodawcy), którzy zajmują się w sieci niezbyt istotnymi sprawami. Lektor spotów telewizyjnych uświadamia im, jakie informacje mogą zyskać, odwiedzając Platformę Usług Elektronicznych.


Akcja reklamowa zaczęła się 1 stycznia w telewizji (obejmuje prawie wszystkie stacje polskojęzyczne), a 6 stycznia ruszy w radiu (w największych rozgłośniach). Do telewizji przygotowano pięć różnych spotów (w wersjach 30- i 15-sekundowych), a do radia - dwa.

- Co do działań w innych mediach, to jesteśmy obecnie w trakcie rozpatrywania ofert w przetargu na kreację i lokowanie reklam w prasie oraz internecie. Kampania w obu mediach powinna się pojawić w połowie stycznia. Co oczywiste, będzie spójna ze spotami telewizyjnymi i radiowymi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Andrusiewicz, naczelnik wydziału komunikacji społecznej w ZUS-ie.


Grupą docelową kampanii są pracownicy w wieku 20-59 lat oraz samozatrudnieni i pracodawcy w wieku 30-59 lat. Do wszystkich odbiorców są skierowane spoty telewizyjne, natomiast reklamy radiowe - głównie do kobiet, internetowe - do mężczyzn i wszystkich przedsiębiorców, a prasowe - tylko do przedsiębiorców.


Kreacją i produkcją reklam telewizyjnych i radiowych zajęła się agencja Paralotna, która wygrała konkurs dotyczący tego zlecenia. Planowaniem i zakupem mediów ZUS zajmuje się we własnym zakresie. Akcja potrwa do końca marca.

Budżet kampanii wynosi 4,5 mln zł i został pozyskany z środków unijnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, z którego finansowany jest cały projekt Platformy Usług Elektronicznych ZUS.

Autor:tw

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas