Reklama2010-11-15
0

„Jesz jak chcesz” w promocji orzeszków Felix

Pod hasłem „Jesz jak chcesz” startuje kampania promująca orzeszki Felix. Akcję i wspierające ją działania reklamowe przygotowały firmy Los Mejores i Starcom.

W ramach rozpoczynającej się właśnie promocji orzeszków Felix do sprzedaży trafiają ich limitowane puszki: Office Box, Film Box, Party Box i Heart Box, nawiązujące do okazji i sposobów jedzenia tych orzeszków. Ponadto akcja obejmuje konkurs, w którym należy kupić dowolny produkt Felix, wejść na stronę jeszjakchcesz.pl i wymyślić najlepsze Orzechowe Motto, wyrażające prawdziwą pasję do orzechów.

W konkursie – zaplanowanym do połowy stycznia przyszłego roku – do zdobycia jest 1001 nagród, w tym 40 netbooków Sony Vaio M.


 

Promocję – obsługiwaną przez agencję reklamową Los Mejores – wspierają działania reklamowe w internecie (główne portale i serwisy społecznościowe), radiu (m.in. Radio Eska, Eska Rock, Roxy FM, RMF Maxx i Złote Przeboje) oraz w formie materiałów BTL. Kreację kampanii – zaplanowanej do 24 grudnia – przygotowała agencja Los Mejores, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:km

Więcej informacji:Felix

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas