Reklama2013-12-03
6

„Jeszcze żywy karp” - kampania z Cielecką, Ostaszewską, Frycz i Różczką

Shutterstock.comShutterstock.com

Rozpoczęła się 15. edycja akcji „Jeszcze żywy karp” promującej humanitarne traktowanie karpi w okresie bożonarodzeniowym. Organizatorem akcji jest Klub Gaja, a za kreację odpowiada agencja Clos Brothers.

Jak co roku w okresie przedświątecznym fundacja zachęca do zmian postaw społecznych i kupowania karpia w płatach.

Podobnie jak w latach ubiegłych do akcji włączyły się znane osoby, m.in. Magdalena Cielecka, Maja Ostaszewska, Olga Frycz, Magdalena Kumorek, Maja Bohosiewicz i Marek Kaliszuk.

Tym razem w internecie pojawił się krótki film z planu zdjęciowego kampanii. Ambasadorzy "przemawiają”, parafrazując znane polskie utwory literackie, piosenki i wyliczanki.

Jak co roku kampanię wspiera publicysta kulinarny Robert Makłowicz, a kreację przygotowała agencja reklamowa Clos Brothers.

Autor:jj

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas