Reklama2010-04-27
1

Jet Line ma nowe logo

Firma Jet Line zmieniła swój logotyp. Nowy znak graficzny nawiązuje do jednego z oferowanych przez nią nośników outdoorowych.

Nowy logotyp firmy Jet Line przypomina kształtem oferowany przez nią outdoorowy nośnik reklamowy Motorway 12x4. W znaku pod nazwą Jet Line znajduje się hasło „Outdoor”. Jednocześnie firma w swoich materiałach prasowych i biurowych będzie używać claimu „Jet Line Outdoor zwraca uwagę”, który pojawił się już w jej ubiegłorocznej kampanii reklamowej.

Nowe logo i projekty materiałów biurowych przygotował dla Jet Line Pablo Biardzki z agencji Brandwell, z którą firma na stałe współpracuje od ubiegłego roku.

Autor:tw

Więcej informacji:Jet Line, nośnik outdoorowy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas