Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa opon Goodyear. Wposzczególnych wariantach kreacji, utrzymanej w żartobliwym tonie,pojawiają się jeż i pracownik stacji paliw.
Startująca właśnie kampania Goodyear reklamuje w zabawny sposóbopony letnie OptiGrip i EfficientGrip, a także Dunlop. Przekazpromujący tę pierwszą markę podkreśla, że skraca ona hamowaniesamochodu nawet o 20 proc., co oznacza mniej zmartwień dla jeży.Akcja wykorzystująca wizerunek tego zwierzęcia jest prowadzona wtelewizji (kanały tematyczne takie jak TVN Turbo, Canal+, NationalGeographic Chanel i Discovery), prasie (tygodniki opinii:"Newsweek", "Polityka"), tytuły motoryzacyjne: "Auto Świat","Motor", "Auto Moto", "Auto Motor i Sport" i "Top Gear" orazmiesięczniki lifestylowe: "Logo" i "Playboy"), internecie (m.in.Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl i Gazeta.pl) i punktach sprzedaży(standy, plakaty i ulotki).
Layout reklamujący opony EfficientGrip zaznacza, że pozwalająone kierowcom oszczędzać więcej paliwa, a więc rzadziej tankować.Kreacja, która pokazuje żartobliwą konsekwencję takiej sytuacji:odpoczywającego pracownika stacji paliw, jest zamieszczana w prasie("Newsweek", "Polityka", "Auto Świat", "Motor", "Auto Moto", "Auto,Motor i Sport", "Men's Heath"), internecie (Onet.pl, Interia.pl,Wp.pl i Gazeta.pl) i punktach sprzedaży.
Z kolei kampania reklamująca opony Dunlop kładzie nacisk nazastosowaną w nich Touch Technology, która zapewnia kierowcy lepszeczucie drogi. Akcja obejmuje prasę ("Auto Moto", "KMH", "GT", "TopGear", "Auto Motor i Sport", "Logo", "Men's Health", "Playboy")oraz punkty sprzedaży.
Kreację kampanii OptiGrip i EfficientGrip opracował GoodyearDunlop Tires regionu EMEA, natomiast layouty marki Dunlopprzygotował polski oddział tego koncernu. Zakupem mediów napotrzeby akcji, która potrwa do połowy kwietnia, zajął się dommediowy Universal McCann.