Reklama2014-09-03
1

Joanna Borczak: z Medim na dyrektora marketingu Euromedic

Joanna BorczakJoanna Borczak

Joanna Borczak objęła funkcję dyrektora marketingu w firmie Euromedic. Poprzednio pracowała w spółce Medim, a wcześniej m.in. w Centrum Medycznym LIM i Grupie Lux Med.

Jako dyrektor marketingu Borczak będzie odpowiedzialna w firmie Euromedic za całościowe zarządzanie działaniami marketingowymi, m.in. budowanie jej wizerunku w mediach.

Przez ostatnie 5 lat Joanna Borczak była szefem działu marketingu i edukacji medycznej w firmie Medim. Prowadziła m.in. działania z zakresu public relations dotyczące pierwszego w Polsce robota chirurgicznego da Vinci, a także odpowiadała za rebranding firmy oraz programy edukacyjne w ramach Akademii Zabiegów Małoinwazyjnych „EndoEkspert”. Wcześniej pracowała w Centrum Medycznym LIM i kierowała działaniami marketingowymi w Grupie Lux Med.

Ukończyła studia ekonomiczne na Uczelni Łazarskiego, jest też finalistką konkursu Brylanty Łazarskiego i absolwentką St. Clare’s College w Oxfordzie.

Autor:tw

Więcej informacji:Joanna Borczak, Euromedic

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas